Band On The Run

9:41 PM Unknown 0 Comments

by Paul McCartney and Wings

Salam semua. aku arini ingin menulis dalam bahasa melayu pasar atau kaso. arini tak tau kenape maleh nk berbahasa inggeris (english) sebab selalunye aku menulis dalam bahasa tersebut. cut story short (potong cerita pendek?), aku baru lepas tengok cerita Burn After Reading. satu benda yang aku tak agak langsung apabila pada satu scene, Brad Pitt ditembak terus di bahagian dahi oleh George Clooney. aku agak sedey gak sebab dalam cerita tuh Brad Pitt sangat adorable(dlm bm aku xtau nk cakap ape.maaf).aku pun menganalisis seluruh cerita yang mungkin takkan masuk akal dalam pemikiran manusia biasa. mungkin pemikiran manusia yang mempunyai masalah mental. (aku saja nk membesar2kan cerita) namun cerita tu memberikan aku satu penjelasan bahawa pelakon hollywood sangat pandai berlakon dan memang patut mereka kaya-raya. aku tak tengok lagi The Curious Case of Benjamin Button, tapi banyak ckp yang aku akan mengeluarkan statement sebegitu apabila aku tgk cerita tu.

sampai sekarang aku xtau sape yang berkebolehan macam diorang tuh di malaysia. kat oscar persaingan dia sangat sengit! kat cni? yang terbaik setakat ini aku menabik spring kepada kak Ogy Ahmad Daud.

0 comments: