Hitam Manis

12:13 AM Unknown 2 Comments

by R.Azmi

segmen bahasa melayu pasar!!!agagaga!!!

Haritu aku tengok 'the social network' (ni aku janji aku akan tulis review ttg cerita ni). salah satu bende yang aku belajar dengan citer ni ialah peranan internet dalam hidup kita dan bagaimana perasaan marah leh bertukar ke menulis blog tentang minah yang tinggalkan ko. sangat tak elok. ko dok kutuk die kat blog ko hanya sebab ko bengang kat die. akibatnye, satu kampus tau die punye saiz bra (aku xske gune perkataan coli, cam agak jijik, maaf.)

banyak blog yang aku baca, samada kengkawan ataupun orang yang aku tak kenal akan blog tentang bende2 yang menyakitkan hati diorang terutamanya bile diorang sebut plak name orang tu. kan dah mengaibkan namenye. tapi bukan semua, ade kengkawan aku amik langkah untuk blog tentang minat diorang, karya diorang dan sebagainya. klu nk luahkan jugak, luahlah dalam bentuk yang tidak merendahkan lagi maruah orang itu dan scara tidak langsung maruah ko sendiri...

renung-renungkan, dan selamat beramal!!