Salam Kenal

9:36 PM Unknown 2 Comments

by hana mohamed & aisyah abdullah

SEGMENT BAHASA MELAYU PASAR!!!(sorry cam gile glam tp lagu ni pling byk org nyanyi mase show...huhu!!)

kawan-kawan yang budiman...arini aku nak luah perasaan skit. bukan nak marah ke hape, cume nak luahkan rase penghargaan. baru-baru ni berlangsungnye persembahan teater Perempuan-Perempuan Seorang Wali (pade yang dok marah aku sbb x jemput kat mukabuku, maaf sgt2, aku bz ya amat!), skrip yang buat pertama kalinya aku tulis sama itu en.Khairunazwan(love!) untuk persembahan teater muzikal. so keje tulis cerita sama itu liriknya skali. Alhamdulillah, persembahan dapat dilakukan dan wlupun ade beberapa masalah, tidak mematahkan semangat kami! biaselah, takde yang sempurna dalam dunia ni, musti ade cacat cela. pengalaman yang aku xleh lupe, yang aku rase syukur kat Allah SWT sbb buatkan aku lepak ngan cheeboon, nmpk notis ujibakat kat blakang pale die, buat aku rase yakin terlebey untuk pegi, bagi aku inspirasi untuk tulis skrip ni skali dengan penerangan idea yang agak berterabur oleh wan(hehe!), dan bagi aku ketenangan dan kesihatan utk bersame2 buat teater muzikal yang dianggap sesat ini. (kepada yang rase citer ni sesat, terima kasih atas pemikiran tertutup anda) syukur Alhamdulillah...

p/s: kepada kawan2 produksi, terima kasih yang tak terhingga atas usaha anda, hanya Allah shj yg dpt membalas jasa anda. klu aku ade super power, aku jadi korg punye bodyguard sepenuh masa!!ahaha!!dan kepada wan, terima kasih atas speech wan mase viva, wan telah menghilangkan ke'macho'an saye...huhu!!!

p/s: skang aku merehatkan otak utk bersedia merempuh peta aku plak!filem atau HD??ayoyo!!!

2 comments:

nazwan said...

chentakan kau!!! cintakan kamu!!!

Illi Hzbull said...

disini ekau~