Suasana Hari Raya

3:18 AM Unknown 0 Comments

by Anuar Zain & Elina

Sebelum aku mula sibuk dan sebelum aku mula nak menyerang rumah2 saudara mara...

SEGMEN BAHASA MELAYU PASAR EDISI RAYA!!

Alhamdulillah, sudah diumumkan bahawa aidilfitri akan jatuh pada hari jumaat (kira esok la, ESOK??). Keluarga aku mula sibuk dengan persiapan raya. Rendang SIAP! kuih muih SIAP! baju raya SEPARUH SIAP! cuma menunggu saat tibanya hari yang menggembirakan setiap orang..(aku harap2) kepada keluarga, kengkawan, atau sesiapa yang bace bende alah yang aku tulis ni, aku harap raya tahun ni memberikan makna yang mendalam kat korang. kita memaafkan dan melupakan kesilapan yang lepas, mulakan sebuah hubungan yang baru antara insan.

aku musykil, kenapa hari raya mesti tunjuk cerita hantu? xde cerita lain ke?? aku dah lah tak gemar genre horror(seram) ni walaupun aku bdk filem. tunjuklah cerita yang ada unsur2 kesedaran ke, ape ke...ni tidak!cerita perempuan cun yang muka penuh latex dan darah sirap. =/

xbyk info, tggu cerita hangat/review aku lepas raya......woot!!woot!!

MAAF ZAHIR DAN BATIN

0 comments: